niedziela, 8 października 2017

42. Koniec zastoju

Hej, ostatnio coś mi nie szło pisanie, ale w diecie nie było nic lepiej więc nie miałam o czym pisać.
Nadal strasznie tu cicho, tylko kilka dziewczyn nadal trzyma aktywność. Spróbuje być jedną z nich.

Jutro zaczynam SGD. Ponownie próbuje swoich sił w tej diecie, może tym razem będzie lepiej. Nie mam zbytnio zapalu ani chęci. Czuje sie beznadziejna, nic nie warta.

Znowu doświadczyłam znęcania. Tylko tym razem nie jestem sama, bo po mojej stronie stoi kilku "przyjaciół".. nie wiem czy moge ich tak nawać, ale bardzo ich lubię i cenię.

Urodziny wypadły super :) Jedyny dibry dzień w ostatnim czasie. Przyjaciółka mimo że późno to sie zjawiła. Dostałam od niej duży "plakat" z naszymi zdjęciami. Był uroczy ^^

Waga skoczyła, ale co sie dziwić po ponad miesiącu jedzenia wszytskiego. 78,1 kg, bmi 26,1 tragedia. Jestem prawie w tym samym miejscu w którym zaczęłam.

Nie chce tak dalej, nie chce zawalać i nienawidzić siebie. Musze w końcu poczuć choć trochę dumy z własnej osoby. Potrzebuje tego i to cholernie.

Cześć :)

4 komentarze:

  1. Powodzenia w takim razie! Nie rozumiem ludzi, którzy się nad kimś znęcaja, to chore i dziecinne. Zamiast zająć się swoim życiem, wchodzą butami w czyjeś. Masz racje potrzebujesz tego, by poczuć się z siebie dumna. Mimo, iż już jesteś, bo znowu zaczęłaś, a zacząć to już sukces. Teraz tylko chęci i siła woli :) Trzymaj się Kochana ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno osiągniesz swoje cele, potrzeba jedynie trochę czasu i poczujesz dumę.
    Ci ludzie, którzy Cię nękają sa bez sensu. Jakby nie mogli zająć się własnymi sprawami, tylko staraja się niszczyć Ciebie bez powodu. Są aż tak zniszczeni, ze muszą niszczyć innych, bo nie potrafią siebie naprawić?
    Tak czy inaczej bardzo się cieszę, ze masz przy swoim boku przyjaciół. Pokaż tamtym glupkom swoją siłę. Ze się nie poddajesz i nie interesują Cię ich słowa. Udawaj, bo wiem, ze to boli. Ale znasz to pewnie "Fake it until its real" (udawaj, zanim stanie się to prawdziwe).
    Trzymaj się! ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziesz dumna z samej siebie, Słońce. Wierzę w to i w to, że osiągniesz sukces. Pokażesz tym wszystkich sukinsynom, którzy się nad Tobą znęcają, że są śmieciami. Udowodnisz światu, jak piękną i wartościową osobą jesteś. Wierzę w to, Kotku.
    Trzymaj się, Słońce!
    https://lisie-pieklo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że masz wokół siebie osoby, na których możesz polegać, a Ci, którzy się nad tobą znęcają są niczego niewarci. Trzymam za Ciebie mocno kciuki i wierzę, że osiągniesz sukces!
    https://wanttobeweightless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń